Vol 9, No 2 (2024)

Jurnal Islamic Educational Management

DOI: https://doi.org/10.15575/isema.v9i2

Table of Contents

Articles

(1) Hafidin Nurhadi, STAI Miftahul Huda Subang, Indonesia
(2) Hadiansah Hadiansah, UIN Sunan Gunung Djati Bandung, Indonesia
(3) Mohamad Erihadiana, UIN Sunan Gunung Djati Bandung, Indonesia
(4) Muhibbin Syah, UIN Sunan Gunung Djati Bandung, Indonesia
PDF
111-126
(1) Heru Sulistya, UIN Sunan Kalijaga Yogyakarta, Indonesia
(2) Muhammad Ulil Abshor, UIN Sunan Kalijaga Yogyakarta, Indonesia
(3) Ahmad Zuhdan Makhluf, UIN Sunan Kalijaga Yogyakarta, Indonesia
PDF
127-138
(1) Nuhzatul Ainiyah, Universitas Negeri Surabaya, Indonesia
(2) Ni’matus Shofiah, Universitas Negeri Surabaya, Indonesia
(3) Ayu Wulandari, Universitas Negeri Surabaya, Indonesia
PDF
139-152
(1) Fransisko Chaniago, UIN Sulthan Thaha Saifuddin Jambi, Indonesia
(2) Siti Raudhatul Jannah, UIN Sulthan Thaha Saifuddin Jambi, Indonesia
(3) Fadlilah Fadlilah, UIN Sulthan Thaha Saifuddin Jambi, Indonesia
(4) Suci Fitriani, UIN Sulthan Thaha Saifuddin Jambi, Indonesia
(5) Sri Ramdayeni Sakunti, UIN Sulthan Thaha Saifuddin Jambi, Indonesia
(6) Shaudah Shaudah, UIN Sulthan Thaha Saifuddin Jambi, Indonesia
PDF
153-168
(1) Revita Yanuarsari, Universitas Islam Nusantara, Indonesia
(2) Susan Maulani, Universitas Islam Nusantara, Indonesia
(3) Tedi Hadiana, universitas Islam Nusantara, Indonesia
(4) Nur Indah Juniati, universitas Islam Nusantara, Indonesia
PDF
169-178
(1) Endang Zenal, Universitas Islam An Nur Lampung, Indonesia
(2) An-An Andari, Universitas Islam An Nur Lampung, Indonesia
(3) Andi Warsino, Universitas Islam An Nur Lampung, Indonesia
(4) M Nasor, Universitas Islam An Nur Lampung, Indonesia
PDF
179-194
(1) Asep Encu, UIN Sunan Gunung Djati Bandung, Indonesia
(2) Dicky Juliansyah, UIN Sunan Gunung Djati Bandung, Indonesia
PDF
195-206